SALAM PERKENALAN

Manusia yang berjaya akan memperolehi keuntungan daripada kesilapannya, dan mencuba lagi dengan cara yang lain.Kegagalan bermakna bahawa anda belum berjaya lagi.Ingatlah bahawa anda boleh gagal dalam apa sahaja dalam hidup asalkan tidak menjadi seorang yang gagal.Kegagalan bukan bermakna anda tidak mencapai apa-apa.Ia bermakna anda telah mempelajari sesuatu.

pengikut

Jumaat, 10 Jun 2011

JIKA AKU BOLEH. KENAPA ANDA TIDAK????

Belum hilang kenangan terindah semasa di Paris,Beijing, Sydney, Umrah, Tokyo,Perth, Swistzerland dan Hongkong Disneyland (akan berlepas pada 16hb Jun ini), Kini berpeluang untuk melancung ke destinasi ke 9.

                **Holland** Belgium** Umrah**

Belum terlambat utk sy berkongsi dengan anda semua,
Maybe ramai yang dah tahu, next trip Akademi Taipan akan membimbing anda
bagaimana utk fight ke **Holland** Belgium** Umrah**
secara FOC (Free Of Charge yehaaaa)

Senang, mudah & memang menyeronokkan...
Hanya sekadar part2 time shj, suka2 akhirnya jatuh cinta
dengan bimbingan dan support AT 181... Dr kaca
yang tidak ternilai, kini digilap sepenuhnya menjadi
permata yang bersinar & berkilauan... Syukur Alhamdulillah...
 
Mana mungkin semua ini akan saya perolehi jika saya tidak ada keberanian dan keyakinan untuk mengubah kehidupan saya yang penuh dengan pahit getir. 

So kepada yang berminat utk mengetahui lebih lanjut
utk join my team ke
**Holland** Belgium** Umrah**
hello hello segera ya...
Saya tunjukkan cara yang paling mudah
utk anda tersenarai ke sana...
YehaAAAAA

  HJ CHA  012 2530181
   Email:  rtajee@yahoo.com.my


.

Tiada ulasan: