SALAM PERKENALAN

Manusia yang berjaya akan memperolehi keuntungan daripada kesilapannya, dan mencuba lagi dengan cara yang lain.Kegagalan bermakna bahawa anda belum berjaya lagi.Ingatlah bahawa anda boleh gagal dalam apa sahaja dalam hidup asalkan tidak menjadi seorang yang gagal.Kegagalan bukan bermakna anda tidak mencapai apa-apa.Ia bermakna anda telah mempelajari sesuatu.

pengikut

Isnin, 13 Jun 2011

'KUBUR KATA MAREEEEE!!!!!!


 
Kubur dah panggil tetapi Astro Prima cakap ' Nanti dulu....Kita Nyanyi Dulu'Mula-mula dengan AF.  Ape nak jadi dengan pewaris bangsa kita ni. Hampir 99% bangsa melayu. Melayu yang meloyakan.

Astro dah lahirkan bakat-bakat baru menerusi Akademi Fantasia







KINI....Astro juga bakal melahirkan bintang di kalangan mereka yang berumur 45 tahun ke atas pula. Antara peserta yang layak.......'Tanpa melalui ujibakat"
 

Pada hari ini, Astro Prima telah memperkenalkan sebuah lagi program berbentuk pertandingan nyanyian yang diberi nama Kilauan Emas.
 
Dengan adanya, Kilauan Emas nanti, pakcik-pakcik dan makcik-makcik yang ada bakat menyanyi akan jadi bintang. Mana tahu kan? Sudah tentu, ramai kat luar sana yang ada bakat tapi tiada platform nak tunjuk bakat. Lagi pun, pertandingan ini terbuka kepada semua orang, tak kira bangsa, tak kira agama, tak kiralah, kalau anda artis pun boleh masuk. Syaratnya, kenalah berumur dari 45 tahun ke atas.

Tiada ulasan: